CLOENDA DE LES TASQUES DE SERVEI COMUNITARI A GUISSONA
Aquest dijous, 6 de juny ha tingut lloc al Parc de Fluvià de Guissona l’acte de cloenda de l’activitat de servei comunitari que han estat portant a terme els alumnes de quart d’ESO de l’INS Guissona i de 3r i 4t d’ESO de la FEDAC a diferents entitats de la nostra vila
Amb aquesta trobada de cloenda es pretén agrair a les entitats acollidores la paciència i l’acollida que han donat a aquest alumnat.
Enguany les entitats acollidores han estat: el Casal de la Gent Gran, la Fundació BonArea, el Museu de Guissona, la FEDAC Guissona, l’Escola Ramon Faus i Esteve, l’ Escola Ramon Estadella i la Brigada Municipal de l’Ajuntament.
Des del Pla Educatiu d’Entorn i des de l’Ajuntament a les entitats i als centres educatius l’acollida que els han fet durant aquest curs a l’alumnat, així com la paciència amb els canvis d’última hora i per la il·lusió que heu posat en els projectes desenvolupats i que segurament han estat profitosos per grans i petits.
Abans d’esmorzar, la regidora Mª Carme Farré ha entrega dels diplomes als tutors o professors responsables del servei comunitari de quart d’ESO de l’INS Guissona i tercer i quart d’ESO de la FEDAC, diplomes de reconeixement als alumnes que han participat de l’activitat.
Després d’esmorzar, els dos-cents cinquanta participants a l’activitat han deixat la seva empremta en el mural de servei comunitari que el Pla Educatiu d’Entorn tindrà exposat a l’Ajuntament durant aquest mes de juny
Des del Pla Educatiu d’Entorn es valora molt positivament aquesta proposta, que es va iniciar com a aprententatge i servei, ja fa més de cinc cursos, a la nostra vila.